Meeskonnaseiklus
Meeskonnaseiklus on kombinatsioon teooriast ja praktikast, kus osaleja õpib koostööd, võimaluste märkamist ja arendab otsustusvõimet.
Koolitus noorele, kes soovib:
- ühendada meeskonnatöö edendamise ja meelelahutuse;
- kogeda erinevaid inimeseks olemise väljakutseid ettevõtluses ja analüüsida oma käitumismustreid.
Mida meeskonnaseiklusel tehakse?
Meeskonnaseiklusel lepitakse kokku neli suhtlemistööriista, mida Ettevõtlussimulatsioonis (loe allpool) harjutada. Osalejad moodustavad meeskonnad, kes peavad ühendama oma oskused ja ideed, et lahendada keerulisi ülesandeid ja saavutada edu.
Soovitame seiklust, kui...
- soovid kogeda erinevaid ettevõtlusväljakutseid;
- näha inimeste uusi tahke ja kohanemisvõimet;
- analüüsida valitud strateegiate mõju, efektiivsust ja asjakohasust.
Seikluse tegevuskava:
0,5 h Meeskonnatöö baashoiakud
2,5 h Ettevõtlussimulatsioon
0,5 h Lõpu analüüs
INSPIRATSIOON
Meeskonnatöö õppetunnid on inspireeritud Inglismaa teadlase Dr M. Belbini uurimistööst "Juhtimismeeskonnad: Miks nad õnnestuvad või ebaõnnestuvad".
Ettevõtlik Kodanik
Ettevõtlik Kodanik on praktiline õppemäng, mis selgitab majanduse toimimist, ettevõtte juhtimist, riigi ja maksude rolli majanduses ning meeskonnatöö oskuste vajalikkust.
Tegevused toimuvad meeskondlike tegevuste ja mängutreeneri juhendatud analüüsi vaheldumisena. Grupp jagatakse meeskondadeks ning iga meeskond saab ühe keerulises majanduslikus olukorras ettevõtte, mis tuleb kriisist välja tuua.
Mäng koosneb 3 mängukuust ja vahepealsetest analüüsi etappidest, ning lõppeb seminari osaga, kus mängus kogetut analüüsitakse päriseluga paralleele tõmmates.
Kliendid räägivad meist.
Ettevõtlusküla mängud on detailselt läbimõeldud, mitmekülgsete võimalustega ja väga professionaalselt korraldatud. Rollimängude sisu võtab arvesse tänast õppijat, nüüdisaegseid õpikäsitusi, on õpilase- ja õpetajasõbralik. Saadud kogemusi on lihtne kasutada rahatarkuse õpetamiseks või lõimida ainetundidesse.

Kadri Raudsepp
Puhja Kool - klassiõpetaja
Ettevõtlusküla õppeprogrammid on suurepärane võimalus harjutada meeskonnatööd, arendada ettevõtlusoskusi ja koos lõbusalt aega veeta. Praktiline ja kaasahaarav õpe eluliste oskuste omandamiseks ning professionaalsed koolitajad teevad Ettevõtluskülast suurepärase õpetaja abilise.

Helen Karus
Sõmeru Põhikooli ajaloo ja ettevõtlusõpetaja
Ettevõtlusküla õpikeskkond on inspireeriv, juhendajad asjalikud, teemad elulised ning rollimäng kaasahaarav.
Kogemuse lõpus kõlas õpilaste nördinud ohe: "Juba sai läbi!" ning teel koolimajja küsiti korduvalt: "Millal jälle Ettevõtluskülla läheme?" Õpetajana tahaks koolimajaski pärast tunde sellist meeleolu tajuda.

Tiit Helm
Lähte Ühisgümnaasium - majandus- ja ettevõtlusõpetaja
Tellimise võimalused
Enne tellimist mõtle, mis on sinu korraldatava sündmuse eesmärk. Mida täpsemat oskad sõnastada oodatavaid tulemusi, seda parem on saadav elamus.
Linnaku külastus
sobib, kui tahad kogeda mängu ja koolitust unikaalses keskkonnas.
Emotsioone loov keskkond
Emotsioone kaasavad õpimeetodid tagavad süvendatud õpikogemuse.
Mugavustsoonist väljumine
Ettevõtlusõppeks ehitatud keskkond loob elamusi ning aitab rollidesse sisse elada.
Teeme sinu eest töö ära
Saad teha märkmeid, milliseid oskusi ja teadmisi õpilased edukalt kasutavad.
Kutsu meid külla
kui soovid kogeda õppeprogrammi sulle sobivas kohas.
Sinule sobiv aeg ja koht
Kui väljasõidu planeerimine ei ole mõistlik, tuleme hea meelega teie juurde.
Mänguline ja loov lähenemine
Mängimine tuttavas keskkonnas eeldab head kujutlusvõimet.
Inspiratsioon
Jälgi kogenud juhendajaid ja kogu inspiratsiooni.