"Ettevõtlik pere" juhendaja koolitus noorele

TUTVUSTUS - MÄNGUKOGEMUS - JUHENDAJA ROLL
3,5 h
Kestus
15 - 30
Osalejat
12+ ja õpetajad
Soovitatud vanus

Koolitus noortegrupile, kelle eesmärk on:

  • omandada rohkem teadmisi rahatarkusest ja ettevõtlusest;

  • saada mänguline meeskonna ja juhtimiskogemus abijuhendajana.

al. 550Grupile linnakus
al. 650Väljasõit Eestis
Broneeri linnakusVõta ühendust

"Ettevõtlik pere" mängujuhendaja koolitus

Sihtgrupp: noored mängujuhendajad/õpetajad

Noorte grupi suurus: 15-30

Õpetajate meeskond: 3-5

Toimumiskoht: Tartu Ettevõtlusküla/Sinu kool

Soovitame koolitust kui:

  • soovid koolitada õpilastest mängujuhendajaid, kes aitavad koolis mängu läbi viia.
  • oled veednud, et kõige kiiremini õpib läbi teiste õpetamise
  • soovid luua õpikeskkonda, kus noor saab end paremini tundma õppida.

Teemad:

“Ettevõtlik pere” mängu läbimängmine. 2h

Juhendaja roll, tööülesanded, mängujuhtimise baaspõhimõtted. 1,5h

Vajadusel saad kautada 1h tasuta konsultatsiooni. Selleks kirjuta info@ettevotluskyla.ee

Uuri lisaks:

Seotud koolitused: MÄNGUJUHI KOOLITUS TÄISKASVANULE

Kõik mängu ja õppeprogrammi juhendid leiad Bizplay Akadeemiast.

Õppeprogramm

Ettevõtlik pere

“Ettevõtlik pere" on praktiline õppemäng + õppeprogramm, mis selgitab kuidas toimib perefirma, kuidas perega raha säästa ja milline on edukas meeskonnatöö.

Õppeprogramm “Ettevõtlik pere” sisaldab

  • rahtarkuse ja ettevõtluse õppemängu
  • rahatarkuse ja ettevõtluse tunnikava (12 h + mäng)
  • rahatarkuse ja ettevõtluse projektinädala kava (4 päeva + mäng)

Mida õpitakse?

Kuidas käib säästmine?

Vajadused, unistused, eesmärgid

Kuidas teha pere eelarvet?

Mis on perefirma?

Miks on müük oluline?

Mille eest ja kuidas makstakse palka?

Mängu põhiteemad

Just need teemad on selles mängus peamised:

Säästmine
Pere eelarve
Pere ettevõte

Kliendid räägivad meist

Läbi mängu ja lõbusa tegevuse õpivad noored meeskonnatöö oskusi ja suurendavad klassi ühtsustunnet. Kui kõik teadmised mängus kohe ei rakendu, räägitakse need mängujuhi poolt lõpus väga täpselt läbi ja mina õpetajana saan oma ainetundides sellele kõigele korduvalt erinevate teemade juures viidata.

Evelyn Merusk

Oskar Lutsu Palamuse Põhikool - huvijuht, ajaloo- ja ühiskonnaõpetuse õpetaja

Ettevõtlusküla õpikeskkond on inspireeriv, juhendajad asjalikud, teemad elulised ning rollimäng kaasahaarav. Kogemuse lõpus kõlas õpilaste nördinud ohe: "Juba sai läbi!" ning teel koolimajja küsiti korduvalt: "Millal jälle Ettevõtluskülla läheme?" Õpetajana tahaks koolimajaski pärast tunde sellist meeleolu tajuda.

Tiit Helm

Lähte Ühisgümnaasium - majandus- ja ettevõtlusõpetaja

Ettevõtlusküla mängud on detailselt läbimõeldud, mitmekülgsete võimalustega ja väga professionaalselt korraldatud. Rollimängude sisu võtab arvesse tänast õppijat, nüüdisaegseid õpikäsitusi, on õpilase- ja õpetajasõbralik. Ettevõtluskülas saadud teadmiste ja kogemuste pealt on lihtne minna edasi rahatarkuse õpetamisega, samuti saab lõimida kogemust erinevatesse ainetundidesse.

Kadri Raudsepp

Puhja Kool - klassiõpetaja

Tellimise võimalused

Enne tellimist mõtle, mida käesolev programmm saab sinu eest ära teha. Mida täpsemalt oskad sõnastada oodatavaid tulemusi, seda kergem on sul õppeprogramme koolis kasutusele võtta.

Tule linnakusse

Elamust pakkuv keskkond

Ettevõtlusõppeks loodud keskkond aitab kiiremini mängu rollidesse sisse elada ja inspireerib.

Õppimine ja lõbu käsikäes

Väljakutseid lahendades kasutavad mängijad loovust ja tunnevad õpirõõmu.

550€ / koolitus

Linnakus

Kutsu meid külla

Sinule sobiv aeg ja koht

Oleme paindlikud ning kohandame tegevusi sinu pakutud keskkonda.

Loovuse ja fantaasia arendamine

Sinu valitud keskkonnas tuleb mängijal kasutada rohkelt loovust ja fantaasiat.

al. 650€ / koolitus

Väljasõit soovitud asukohta