Ettevõtja argipäev
Ettevõtja argipäev on koolitus, kus osaleja saab kogeda iseenda rolli erinevates äriprotsessides ning mõista, milliseid rolle tasub kaaluda karjäärivalikuid tehes.
Koolitus noorele, kes soovib:
- mõista, kas on pigem üksi tegutseja või meeskonnamängija;
- mõtestada edu hoiakuid;
- kogeda ja mõtestada erinevaid rolle ettevõtluses.
Mida Ettevõtja argipäev koolitusel tehakse?
Ettevõtja argipäev koolitus algab aruteluga edu hoiakutest, toetavate mõttemustrite loomisest ning oma "MIKSi?" leidmisest. Tegelikud oskused ja hoiakud tulevad välja Ettevõtlik Kodanik mägus, kus reaalsed situatsioonid annavad mängujuhile võimaluse juhtida tähelepanu käitumismustritele.
Soovitame koolitust, kui soovid:
- mõista oma rolli meeskonnatöös ja ettevõtluses;
- arendada head suhtlus- ja koostööoskust;
- mõista edu toetavaid hoiakuid ja mõttemustreid;
- avastada oma tugevusi ja võimalikke huvi pakkuvaid karjäärivalikuid.
Treeningu tegevuskava:
0,5 h Edu hoiakud
2,5 h Ettevõtlik Kodanik mäng
0,5 h Iseenda tugevuste ja hoiakute analüüs
Inspiratsioon:
Edu hoiakute sõnastamisel tuginetakse Harvardi Ülikooli professor Clayton M. Christensen õnnelikkuse uuringutele.
Ettevõtlik Kodanik
Ettevõtlik Kodanik on praktiline õppemäng, mis selgitab majanduse toimimist, ettevõtte juhtimist, riigi ja maksude rolli majanduses ning meeskonnatöö oskuste vajalikkust.
Tegevused toimuvad meeskondlike tegevuste ja mängutreeneri juhendatud analüüsi vaheldumisena. Grupp jagatakse meeskondadeks ning iga meeskond saab ühe keerulises majanduslikus olukorras ettevõtte, mis tuleb kriisist välja tuua.
Mäng koosneb 3 mängukuust ja vahepealsetest analüüsi etappidest, ning lõppeb seminari osaga, kus mängus kogetut analüüsitakse päriseluga paralleele tõmmates.
Kliendid räägivad meist.
Ettevõtlusküla õpikeskkond on inspireeriv, juhendajad asjalikud, teemad elulised ning rollimäng kaasahaarav.
Kogemuse lõpus kõlas õpilaste nördinud ohe: "Juba sai läbi!" ning teel koolimajja küsiti korduvalt: "Millal jälle Ettevõtluskülla läheme?" Õpetajana tahaks koolimajaski pärast tunde sellist meeleolu tajuda.

Tiit Helm
Lähte Ühisgümnaasium - majandus- ja ettevõtlusõpetaja
Läbi mängu ja lõbusa tegevuse õpivad noored meeskonnatöö oskusi ja suurendavad klassi ühtsustunnet. Kui kõik teadmised mängus kohe ei rakendu, räägitakse need mängu lõpus üle ja mina õpetajana saan sellele korduvalt erinevate teemade juures viidata.

Evelyn Merusk
Oskar Lutsu Palamuse Põhikool - huvijuht, ajaloo- ja ühiskonnaõpetuse õpetaja
Tellimise võimalused
Enne tellimist mõtle, mis on sinu korraldatava sündmuse eesmärk. Mida täpsemat oskad sõnastada oodatavaid tulemusi, seda parem on saadav elamus.
Linnaku külastus
sobib, kui tahad kogeda mängu ja koolitust unikaalses keskkonnas.
Emotsioone loov keskkond
Emotsioone kaasavad õpimeetodid tagavad süvendatud õpikogemuse.
Mugavustsoonist väljumine
Ettevõtlusõppeks ehitatud keskkond loob elamusi ning aitab rollidesse sisse elada.
Teeme sinu eest töö ära
Saad teha märkmeid, milliseid oskusi ja teadmisi õpilased edukalt kasutavad.
Kutsu meid külla
kui soovid kogeda õppeprogrammi sulle sobivas kohas.
Sinule sobiv aeg ja koht
Kui väljasõidu planeerimine ei ole mõistlik, tuleme hea meelega teie juurde.
Mänguline ja loov lähenemine
Mängimine tuttavas keskkonnas eeldab head kujutlusvõimet.
Inspiratsioon
Jälgi kogenud juhendajaid ja kogu inspiratsiooni.