Soovitame koolitust noorele, kes:
3,5h
20-30
550 € / treening
16-25+ a
Treening algab aruteluga hoiakutest ja mõttemustritest, mis eristavad edukaid ja vähem edukaid inimesi, kuidas endas toetavaid hoiakuid kujundada ja leida oma MIKS?. Treeningul räägitakse, kui oluline on julgelt unistada, kuidas luua visiooni tulevikust ning leida ülesse oma unistustes see väike jägmine samm, mida saab kohe oma unistuste poole liikumiseks astuda. Kõik räägitu on väga tore, kuid kas päriselt me seda ka rakendada oskame? Tegelikud oskused ja hoiakud tulevad kohe välja Ettevõtlussimulatsioonis, kus reaalsed situatsioonid annavad mängujuhile võimaluse juhtida tähelepanu käitumismustritele, mis toetavad või takistavad ettevõtliku ja aktiivse ühiskonna liikmena elamist.
Loe treeningu aluseks olevast mängust lähemalt mängututvustusest Ettevõtlussimulatsioon.
Koolitus on inspireeritud Harvardi Ülikooli professor Clayton M. Christensen uuringust elu valikute, ettevõtluse ja õnnelikkuse seoste kohta (loe raamatust "Kuidas mõõta oma elu?").
Mõistab, et inimesed mõtlevad ja näevad maailma erinevalt ja kannavad kaasas nii toetavaid kui takistavaid mõttemustreid ja uskumusi.
Teab vähemalt 1 võimalust, mida saab kohe teha, et oma unistuste poole liikuda.
Teadvustab oma mõtete ja käitumise mõju ning oskab ennast analüüsides leida lahendusi.
Läbi mängu ja lõbusa tegevuse õpivad noored meeskonnatöö oskusi ja suurendavad klassi ühtsustunnet. Kui kõik teadmised mängus kohe ei rakendu, räägitakse need mängujuhi poolt lõpus väga täpselt läbi ja mina õpetajana saan oma ainetundides sellele kõigele korduvalt erinevate teemade juures viidata.
Ettevõtlusküla õpikeskkond on inspireeriv, juhendajad asjalikud, teemad elulised ning rollimäng kaasahaarav. Kogemuse lõpus kõlas õpilaste nördinud ohe: "Juba sai läbi!" ning teel koolimajja küsiti korduvalt: "Millal jälle Ettevõtluskülla läheme?" Õpetajana tahaks koolimajaski pärast tunde sellist meeleolu tajuda.
Ettevõtlusküla mängud on detailselt läbimõeldud, mitmekülgsete võimalustega ja väga professionaalselt korraldatud. Rollimängude sisu võtab arvesse tänast õppijat, nüüdisaegseid õpikäsitusi, on õpilase- ja õpetajasõbralik. Ettevõtluskülas saadud teadmiste ja kogemuste pealt on lihtne minna edasi rahatarkuse õpetamisega, samuti saab lõimida kogemust erinevatesse ainetundidesse.