Õppemäng

Ettevõtlik Pere

Perefirma
Säästmine
Unistused
Meeskonnatöö
2 h
Kestus
15-30
Osalejat
9+ a
Sihtrühm

Ettevõtlik Pere on praktiline õppemäng, mis selgitab pere rahaasju, ühiste unistuste nimel säästmist ja perefirma toimimist.

Soovitame mängu, kui soovid:
- anda perekonna rahaasjade juhtimise kogemust;
- õpetada unistuste tarbeks säästmist ja pere kuludelt kokku hoidmist;
- treenida meeskonnatöö oskusi ja ettevõtlikkust.

475 (KM-ga)Tartu Ettevõtlusküla
575 (KM-ga)Väljasõit Eestis

Mida õppemängus tehakse?

Ettevõtlikul perel on unistus, mille täitmiseks on vaja raha. Raha saab perefirmas töötamise eest palka makstes, kuid igal pereliikmel on lisaks ühiselt jagatud kodukuludele ka isiklikud vajadused ja soovid.

Millelt säästa? Kuidas ettevõttele raha teenida? Kuidas leida uusi kliente? Kui palju palka maksta, et ettevõttel läheks hästi, kuid isiklikud unistused saaksid täidetud?

Mängu käigus selgub, et edukas perekond oskab:

- teha rahatarku otsuseid;

- kuulata üksteist ja teha kokkuleppeid;

- leida väljakutsetele loomingulisi lahendusi;

- analüüsida ja põhjendada oma käitumist.

Ettevõtluskülas oli megalt lõbus ja lahe. Mul oli kahju, et see nii vara ära lõppes. Mulle väga meeldis seal teenindada ja ise poodides käia. Keeraksin selle päeva tagasi, kui saaksin.

Kristel 9 aõpilane

Kasu mängijale

Planeerimine ja tegutsemine

Mängija kogeb perega planeerimise ja kokkulepete tegemise vajalikkust, ettevõtte sissetulekute kasvatamise planeerimist ning tehtud otsuste mõju analüüsimist.

Võimaluste leidmine

Mängija teadvustab, millised on pere tulud ja otsib võimalusi neid suurendada ning analüüsib pere kulude vajalikkust leides viise kulude vähendamiseks.

Meeskonnatöö

Mängija mõistab oma rolli ja vastutust meeskonnatöös, kokkulepete tegemise vajalikkust ning mõju äritulemustele.

Kasu õpetajale

Õppekavaga seotus

Ettevõtluspädevust arendav keskkond, mis toetab ettevõtlusalase terminoloogia kasutamist ning sotsiaalse- ja suhtluspädevuse arendamist.

Ettevõtlus ja rahatarkus

Õppemäng võimaldab kogeda pere rahaasjade korraldamist, pereettevõtte juhtimist ja analüüsida otsuste mõju perele ning ärile.

Sotsiaalsed oskused

Õpimeetodid on loodud arendama võimaluste märkamist, julgust otsustada, vigadest õppimist ja vastutuse võtmist.

Kasutatavad metoodikad

Õppemängu ülesehitus

Rollimäng, mida viib läbi mängujuht kasutades läbivalt sokraatilist meetodit.

1. Osalejad jagunevad meeskondadeks
Iga meeskond saab ühe perefirma, mida juhtida.


2. Meeskond juhib pere ettevõtet
Perefirmas on kõik võrdsed osanikud. Töödejaotuse otsustab iga pere ise.


3. Kogemus - eksimus - analüüs
Mängus luuakse kogemuskeskkondi, kus saab katsetada, eksida ja vigadest õppida.


4. Füüsiline ja digitaalne õpiruum
Digitaalne mänguäpp aitab jälgida raha liikumisi ning annab raportite näol materjali analüüside läbiviimiseks.

15000+ rahulolevat klienti

Kliendid räägivad meist

Läbi mängu ja lõbusa tegevuse õpivad noored meeskonnatöö oskusi ja suurendavad klassi ühtsustunnet. Kui kõik teadmised mängus kohe ei rakendu, räägitakse need mängu lõpus üle ja mina õpetajana saan sellele korduvalt erinevate teemade juures viidata.

Evelyn Merusk

Oskar Lutsu Palamuse Põhikool - huvijuht, ajaloo- ja ühiskonnaõpetuse õpetaja

Ettevõtlusküla mängud on detailselt läbimõeldud, mitmekülgsete võimalustega ja väga professionaalselt korraldatud. Rollimängude sisu võtab arvesse tänast õppijat, nüüdisaegseid õpikäsitusi, on õpilase- ja õpetajasõbralik. Saadud kogemusi on lihtne kasutada rahatarkuse õpetamiseks või lõimida ainetundidesse.

Kadri Raudsepp

Puhja Kool - klassiõpetaja

Ettevõtlusküla õppeprogrammid on suurepärane võimalus harjutada meeskonnatööd, arendada ettevõtlusoskusi ja koos lõbusalt aega veeta. Praktiline ja kaasahaarav õpe eluliste oskuste omandamiseks ning professionaalsed koolitajad teevad Ettevõtluskülast suurepärase õpetaja abilise.

Helen Karus

Sõmeru Põhikooli ajaloo ja ettevõtlusõpetaja

Tellimise võimalused

Enne tellimist mõtle, mida soovid grupile pakkuda. Mida täpsemalt oskad sõnastada ootusi, seda parem on saadav elamus.

Linnaku külastus

sobib, kui soovid kogeda õppeprogrammi unikaalses keskkonnas.

475
Grupile linnakus
Tartu Ettevõtlusküla
Hind sisaldab käibemaksu
Broneeri külastus

Emotsioone loov keskkond

Emotsioone kaasavad õpimeetodid tagavad süvendatud õpikogemuse.

Mugavustsoonist väljumine

Ettevõtlusõppeks ehitatud keskkond loob elamusi ning aitab rollidesse sisse elada.

Teeme sinu eest töö ära

Saad teha märkmeid, milliseid oskusi ja teadmisi õpilased edukalt kasutavad.

Kutsu meid külla

kui soovid kogeda õppeprogrammi sulle sobivas kohas.

575
Väljasõit
Sinu valitud asukoht
Hind sisaldab käibemaksu
Kutsu külla

Sinule sobiv aeg ja koht

Kui väljasõidu planeerimine ei ole mõistlik, tuleme hea meelega teie juurde.

Mänguline ja loov lähenemine

Mängimine tuttavas keskkonnas eeldab head kujutlusvõimet.

Inspiratsioon

Jälgi kogenud juhendajaid ja kogu inspiratsiooni.

Korralda ise

kui soovid õppeprogramme korduvalt kasutada.

329
Stardikomplekt
Hind sisaldab käibemaksu
Mängi ise

Mänguliselt õppimine

Süvendatud õpikogemuse tagab korduvalt mängimine.

Õpilased mängujuhendajaks

Abijuhendajateks kaasatud õpilaste oskused kasvavad hüppeliselt.

Pikad programmid

Mängude materjalidest saab luua huviringe, projektinädalaid ja laagreid.