Õppemäng

Ärilahing

Idee leidmine
Ettevõtte alustamine
Müük
Ettevõtlus
1 h
Kestus
15-50
Osalejat
13+ a
Sihtrühm

Ärilahing on praktiline õppemäng, mis selgitab oma äri alustamise esimesi samme ning lükkab osalejad võistlustulle, et kontrollida plaani toimivust.

Soovitame õppemängu kui soovid:

- treenida müügiks vajalikke suhtlusoskusi;
- arendada võimaluste nägemise oskust ja enesekindlust;

- praktilist ja mängulist ideest - müügini protsessi kogemust.

375 (KM-ga)Tartu Ettevõtlusküla
475 (KM-ga)Väljasõit Eestis

Mida õppemängus tehakse?

Ärilahingus osalejad alustavad idee leidmisest, mõtlevad hinnastamise ja müügi strateegia ning astuvad võistlustulle. Meeskond, kes kõige rohkem raha ettevõtte kontole kogub, on võitja.

Mis on optimaalne hind, et klient ostaks? Kas muuta hinda, kui klient ütleb, et toode on kallis? Millal on õige aeg otsustada uue toote kasuks? Milliseid otsuseid teha, et konkurentsist võitjana väljuda?

Mängu käigus selgub, et edukaks äri alustamiseks on vaja:
- loomingulist mõtlemist, et leida sobiv äriidee;
- kokkuleppeid meeskonna ühise eesmärgi saavutamiseks;
- kiiret kohanemisvõimet ja oskust ümber orienteeruda, kui turg muutub;
- väga head suhtlus- ja veenmisoskust.

 Õppisin Ettevõtluskülas, et kui teed äri, pead jääma kasumisse, muidu läheb elu raskeks.

Egon 16 aõpilane

Kasu mängijale

Planeerimine ja tegutsemine

Mängija kogeb äriidee leidmist, hinnastamist, müügiplaani koostamist ning turusituatsioonis plaani katsetamist.

Võimaluste leidmine

Mängija võrdleb ja analüüsib saadud kogemust ja kogutud turuinfot. Teeb otsuseid ning muudab müügistrateegiat vastavalt vajadusele.

Meeskonnatöö ja eneseteadlikkus

Mängija mõistab oma rolli ja vastutust meeskonnas, kokkulepete tegemise vajalikkust ning mõju äritulemustele.

Kasu õpetajale

Õppekavaga seotus

Ettevõtluspädevust arendav keskkond, mis toetab ettevõtlusalase terminoloogia kasutamist, sotsiaalse- ja suhtluspädevuse arendamist.

Ettevõtlus ja rahatarkus

Õppemäng võimaldab kogeda äriidee kasumlikuks muutmise teekonna esimesi samme ning analüüsida kliendi käitumist.

Sotsiaalsed oskused

Õpimeetodid on loodud arendama võimaluste märkamist, julgust otsustada, vigadest õppimist ja vastutuse võtmist.

Kasutatavad metoodikad

Õppemängu ülesehitus

Rollimäng, mida viib läbi mängujuht kasutades läbivalt sokraatilist meetodit.

1. Osalejad jagunevad meeskondadeks
Kõik meeskonnad on alustavad ettevõtted, kes peavad leidma äriidee.


2. Meeskond võistleb müügis
Kõigi meeskondade eesmärk on müüa oma tooteid ning võimalikult palju raha eraisikutelt oma ettevõtte kontole saada.


3. Kogemus - eksimus - analüüs
Mängus luuakse kogemuskeskkondi, kus saab katsetada, eksida ja vigadest õppida.


4. Füüsiline ja digitaalne õpiruum
Digitaalne mänguäpp aitab jälgida raha liikumisi ning annab raportite näol materjali analüüside läbiviimiseks.

15000+ rahulolevat klienti

Kliendid räägivad meist

Ettevõtlusküla õppeprogrammid on suurepärane võimalus harjutada meeskonnatööd, arendada ettevõtlusoskusi ja koos lõbusalt aega veeta. Praktiline ja kaasahaarav õpe eluliste oskuste omandamiseks ning professionaalsed koolitajad teevad Ettevõtluskülast suurepärase õpetaja abilise.

Helen Karus

Sõmeru Põhikooli ajaloo ja ettevõtlusõpetaja

Ettevõtlusküla õpikeskkond on inspireeriv, juhendajad asjalikud, teemad elulised ning rollimäng kaasahaarav.

Kogemuse lõpus kõlas õpilaste nördinud ohe: "Juba sai läbi!" ning teel koolimajja küsiti korduvalt: "Millal jälle Ettevõtluskülla läheme?" Õpetajana tahaks koolimajaski pärast tunde sellist meeleolu tajuda.

Tiit Helm

Lähte Ühisgümnaasium - majandus- ja ettevõtlusõpetaja

Läbi mängu ja lõbusa tegevuse õpivad noored meeskonnatöö oskusi ja suurendavad klassi ühtsustunnet. Kui kõik teadmised mängus kohe ei rakendu, räägitakse need mängu lõpus üle ja mina õpetajana saan sellele korduvalt erinevate teemade juures viidata.

Evelyn Merusk

Oskar Lutsu Palamuse Põhikool - huvijuht, ajaloo- ja ühiskonnaõpetuse õpetaja

Tellimise võimalused

Enne tellimist mõtle, mida soovid grupile pakkuda. Mida täpsemalt oskad sõnastada ootusi, seda parem on saadav elamus.

Linnaku külastus

sobib, kui soovid kogeda õppeprogrammi unikaalses keskkonnas.

375
Grupile linnakus
Tartu Ettevõtlusküla
Hind sisaldab käibemaksu
Broneeri külastus

Emotsioone loov keskkond

Emotsioone kaasavad õpimeetodid tagavad süvendatud õpikogemuse.

Mugavustsoonist väljumine

Ettevõtlusõppeks ehitatud keskkond loob elamusi ning aitab rollidesse sisse elada.

Teeme sinu eest töö ära

Saad teha märkmeid, milliseid oskusi ja teadmisi õpilased edukalt kasutavad.

Kutsu meid külla

kui soovid kogeda õppeprogrammi sulle sobivas kohas.

475
Väljasõit
Sinu valitud asukoht
Hind sisaldab käibemaksu
Kutsu külla

Sinule sobiv aeg ja koht

Kui väljasõidu planeerimine ei ole mõistlik, tuleme hea meelega teie juurde.

Mänguline ja loov lähenemine

Mängimine tuttavas keskkonnas eeldab head kujutlusvõimet.

Inspiratsioon

Jälgi kogenud juhendajaid ja kogu inspiratsiooni.

Korralda ise

kui soovid õppeprogramme korduvalt kasutada.

0
Stardikomplekt
Hind sisaldab käibemaksu
Mängi ise

Mänguliselt õppimine

Süvendatud õpikogemuse tagab korduvalt mängimine.

Õpilased mängujuhendajaks

Abijuhendajateks kaasatud õpilaste oskused kasvavad hüppeliselt.

Pikad programmid

Mängude materjalidest saab luua huviringe, projektinädalaid ja laagreid.