Ärilahing
Ärilahing on praktiline õppemäng, mis selgitab oma äri alustamise esimesi samme ning lükkab osalejad võistlustulle, et kontrollida plaani toimivust.
Soovitame õppemängu kui soovid:
- treenida müügiks vajalikke suhtlusoskusi;
- arendada võimaluste nägemise oskust ja enesekindlust;
- praktilist ja mängulist ideest - müügini protsessi kogemust.
Mida õppemängus tehakse?
Ärilahingus osalejad alustavad idee leidmisest, mõtlevad hinnastamise ja müügi strateegia ning astuvad võistlustulle. Meeskond, kes kõige rohkem raha ettevõtte kontole kogub, on võitja.
Mis on optimaalne hind, et klient ostaks? Kas muuta hinda, kui klient ütleb, et toode on kallis? Millal on õige aeg otsustada uue toote kasuks? Milliseid otsuseid teha, et konkurentsist võitjana väljuda?
Mängu käigus selgub, et edukaks äri alustamiseks on vaja:
- loomingulist mõtlemist, et leida sobiv äriidee;
- kokkuleppeid meeskonna ühise eesmärgi saavutamiseks;
- kiiret kohanemisvõimet ja oskust ümber orienteeruda, kui turg muutub;
- väga head suhtlus- ja veenmisoskust.

Õppisin Ettevõtluskülas, et kui teed äri, pead jääma kasumisse, muidu läheb elu raskeks.
Kasu mängijale
Planeerimine ja tegutsemine
Mängija kogeb äriidee leidmist, hinnastamist, müügiplaani koostamist ning turusituatsioonis plaani katsetamist.
Võimaluste leidmine
Mängija võrdleb ja analüüsib saadud kogemust ja kogutud turuinfot. Teeb otsuseid ning muudab müügistrateegiat vastavalt vajadusele.
Meeskonnatöö ja eneseteadlikkus
Mängija mõistab oma rolli ja vastutust meeskonnas, kokkulepete tegemise vajalikkust ning mõju äritulemustele.
Kasu õpetajale
Õppekavaga seotus
Ettevõtluspädevust arendav keskkond, mis toetab ettevõtlusalase terminoloogia kasutamist, sotsiaalse- ja suhtluspädevuse arendamist.
Ettevõtlus ja rahatarkus
Õppemäng võimaldab kogeda äriidee kasumlikuks muutmise teekonna esimesi samme ning analüüsida kliendi käitumist.
Sotsiaalsed oskused
Õpimeetodid on loodud arendama võimaluste märkamist, julgust otsustada, vigadest õppimist ja vastutuse võtmist.
Õppemängu ülesehitus
Rollimäng, mida viib läbi mängujuht kasutades läbivalt sokraatilist meetodit.
1. Osalejad jagunevad meeskondadeks
Kõik meeskonnad on alustavad ettevõtted, kes peavad leidma äriidee.
2. Meeskond võistleb müügis
Kõigi meeskondade eesmärk on müüa oma tooteid ning võimalikult palju raha eraisikutelt oma ettevõtte kontole saada.
3. Kogemus - eksimus - analüüs
Mängus luuakse kogemuskeskkondi, kus saab katsetada, eksida ja vigadest õppida.
4. Füüsiline ja digitaalne õpiruum
Digitaalne mänguäpp aitab jälgida raha liikumisi ning annab raportite näol materjali analüüside läbiviimiseks.


Kliendid räägivad meist
Ettevõtlusküla õppeprogrammid on suurepärane võimalus harjutada meeskonnatööd, arendada ettevõtlusoskusi ja koos lõbusalt aega veeta. Praktiline ja kaasahaarav õpe eluliste oskuste omandamiseks ning professionaalsed koolitajad teevad Ettevõtluskülast suurepärase õpetaja abilise.

Helen Karus
Sõmeru Põhikooli ajaloo ja ettevõtlusõpetaja
Ettevõtlusküla õpikeskkond on inspireeriv, juhendajad asjalikud, teemad elulised ning rollimäng kaasahaarav.
Kogemuse lõpus kõlas õpilaste nördinud ohe: "Juba sai läbi!" ning teel koolimajja küsiti korduvalt: "Millal jälle Ettevõtluskülla läheme?" Õpetajana tahaks koolimajaski pärast tunde sellist meeleolu tajuda.

Tiit Helm
Lähte Ühisgümnaasium - majandus- ja ettevõtlusõpetaja
Läbi mängu ja lõbusa tegevuse õpivad noored meeskonnatöö oskusi ja suurendavad klassi ühtsustunnet. Kui kõik teadmised mängus kohe ei rakendu, räägitakse need mängu lõpus üle ja mina õpetajana saan sellele korduvalt erinevate teemade juures viidata.

Evelyn Merusk
Oskar Lutsu Palamuse Põhikool - huvijuht, ajaloo- ja ühiskonnaõpetuse õpetaja
Tellimise võimalused
Enne tellimist mõtle, mida soovid grupile pakkuda. Mida täpsemalt oskad sõnastada ootusi, seda parem on saadav elamus.
Linnaku külastus
sobib, kui soovid kogeda õppeprogrammi unikaalses keskkonnas.
Emotsioone loov keskkond
Emotsioone kaasavad õpimeetodid tagavad süvendatud õpikogemuse.
Mugavustsoonist väljumine
Ettevõtlusõppeks ehitatud keskkond loob elamusi ning aitab rollidesse sisse elada.
Teeme sinu eest töö ära
Saad teha märkmeid, milliseid oskusi ja teadmisi õpilased edukalt kasutavad.
Kutsu meid külla
kui soovid kogeda õppeprogrammi sulle sobivas kohas.
Sinule sobiv aeg ja koht
Kui väljasõidu planeerimine ei ole mõistlik, tuleme hea meelega teie juurde.
Mänguline ja loov lähenemine
Mängimine tuttavas keskkonnas eeldab head kujutlusvõimet.
Inspiratsioon
Jälgi kogenud juhendajaid ja kogu inspiratsiooni.
Korralda ise
kui soovid õppeprogramme korduvalt kasutada.
Mänguliselt õppimine
Süvendatud õpikogemuse tagab korduvalt mängimine.
Õpilased mängujuhendajaks
Abijuhendajateks kaasatud õpilaste oskused kasvavad hüppeliselt.
Pikad programmid
Mängude materjalidest saab luua huviringe, projektinädalaid ja laagreid.