Ärilahing
Ärilahing on praktiline õppemäng, mis selgitab oma äri alustamise esimesi samme ning lükkab osalejad võistlustulle, et kontrollida plaani toimivust.
Soovitame õppemängu kui soovid:
- praktilist ja mängulist ideest - müügini protsessi kogemust;
- arendada võimaluste nägemise oskust ja enesekindlust;
- treenida müügiks vajalikke suhtlusoskusi.
Mida õppemängus tehakse?
Ärilahingus osalejad alustavad idee leidmisest, mõtlevad hinnastamise ja müügi strateegia ning astuvad võistlustulle. Meeskond, kes kõige rohkem raha ettevõtte kontole kogub, on võitja. Mis on optimaalne hind, et klient ostaks? Kas muuta hinda, kui klient ütleb, et toode on kallis? Millal on õige aeg otsustada uue toote kasuks? Milliseid otsuseid teha, et konkurentsist võitjana väljuda?
Mängu käigus selgub, et edukaks äri alustamiseks on vaja:
- loomingulist mõtlemist, et leida sobiv äriidee;
- kokkuleppeid meeskonna ühise eesmärgi saavutamiseks;
- kiiret kohanemisvõimet ja oskust ümber orienteeruda, kui turg muutub;
- väga head suhtlus- ja veenmisoskust.

Kasu mängijale
Planeerimine ja tegutsemine
Mängija kogeb äriidee leidmist, müügiplaani koostamist ning turusituatsioonis plaani katsetamist.
Võimaluste leidmine
Mängija võrdleb ja analüüsib saadud kogemust ja kogutud turuinfot ning otsustab, milliseid elemente müügistrateegias on arukas muuta.
Meeskonnatöö ja eneseteadlikkus
Mängija mõistab oma rolli ja vastutust meeskonnatöös, kokkulepete tegemise vajalikkust ning mõju äritulemustele.
Kasu õpetajale
Õppekavaga seotus
Õppemängu eesmärk on luua ettevõtluspädevust arendav keskkond, mis toetab ettevõtlusalase terminoloogia kasutamist, sotsiaalse- ja suhtluspädevuse treenimist ning karjääri pädevuse arendamist.
Ettevõtlus ja rahatarkus
Õppemäng võimaldab kogeda äriidee rahaks muutmise teekonna esimesi samme ning analüüsida kliendi käitumist.
Sotsiaalsed oskused
Õpimetoodikad on teadlikult valitud, et treenida võimaluste nägemise võimekust, julgust otsustada ja oma tegude eest vastutus võtta.
Mida mängus tehakse?
Eesmärk on luua võimalus kogeda väljakutseid, mis äratavad mängijas huvi teada saada, kas ja kuidas neid olukordi lahendada osatakse ning milliseid teadmisi on õnnestumiseks juurde vaja.
1. Osalejad jagunevad meeskondadeks
Mängijad jagatakse meeskondadeks. Kõik meeskonnad on alustavad ettevõtted, kes peavad leidma äriidee.
2. Meeskond võistleb müügis
Kõigi meeskondade eesmärk on müüa oma tooteid ning võimalikult palju raha eraisikutelt oma ettevõtte kontole saada.
3. Kogemus - eksimus - analüüs
Kõige paremini õpib inimene oma vigadest. Mängu eesmärk on luua kogemuskeskkondi, kus saab katsetada ja vigadest õppida.
4. Füüsiline ja digitaalne õpiruum
Kui sa tahad teada, milline on ettevõtte strateegia, järgne rahale. Digitaalne keskkond aitab raha liikumisi salvestada ning annab raportite näol materjali analüüside läbiviimiseks.

Kliendid räägivad meist
Mäng oli väga tempokas ja põnev. Eriti väärtuslik oli mängu kokkuvõte, mis tuletas meelde, kui oluline on võtta aega analüüsiks. Võimalus rutiinist välja astuda ja Ettevõtluskülas mängida, andis igapäevasele elule teise vaatenurga ning ideid, kuidas oma tööd paremini teha.

Mari-Liis Jääger
Swedbank Rahaasjade Teabekeskuse ekspert
Tellimise võimalused
Enne tellimist mõtle, mida soovid grupile pakkuda. Mida täpsemalt oskad sõnastada ootusi, seda parem on saadav elamus.
Linnaku külastus
sobib, kui tahad kogeda mängu täies hiilguses.
Emotsioone loov keskkond
Fantaasiarikas keskkond tekitab emotsioone ning kogetud õppetunnid salvestuvad ajju tugevamalt.
Kõiki meeli haarav elamus
Mänguks ehitatud keskkond ja aksessuaarid aitavad kiiremini rollidesse sisse elada, kuid loob ühtlasi rohkem ahvaltusi ning valikuid.
Kutsu meid külla
kui sobiv aeg ja koht on juba planeeritud.
Fantaasiat eeldav keskkond
Mäng väljaspool simulatsiooni keskkonda eeldab head fantaasiat. Saad teada, kui loov su meeskond on.
Rikastav täiendus sinu sündmusele
Kui soovid lisada vürtsi oma südmusele meie rollimänguga, oleme paindlikud ning kohandame tegevusi sinu pakutud keskkonna järgi.