Miks me üksteisest aru ei saa?
Koolitus aitab mõista, kuidas erinevad rollid, tugevused ja suhtlemisviisid mõjutavad koostööd ning õppimist klassiruumis.
Praktiliste näidete ja mängulise kogemuse kaudu uurime, kuidas:
- toetada õpilaste sotsiaalsete ja ettevõtlikkuspädevuste kujunemist;
- kasutada mängu ainetundides (nt ühiskonnaõpetus, matemaatika, karjääriõpe);
- luua klassiruumi, kus õppijad õpivad vastutama, suhtlema ja tegutsema ühise eesmärgi nimel.
Kogemusi jagab õppemängude ja -programmide kaasautor, Belbini meeskonnarolli treener Evelin Rätsep.
*Hind sisaldab lõunasööki.
Miks koolitusel osaleda?
Meeskonnarollid klassiruumis
Osaleja tunneb Belbini meeskonnarollide teooriat ja mõistab, kuidas erinevad tugevused ja rollieelistused mõjutavad suhtlemist, koostööd ja klassi dünaamikat.
Ettevõtlikkuse ja sotsiaalsete oskuste lõimimine
Osaleja oskab kasutada õppemänge ettevõtlikkuse, suhtlemis- ja koostööoskuste arendamiseks ning luua õpiruumi, kus õpilased võtavad vastutust ja teevad otsuseid.
Õpetaja roll õppimist toetavas keskkonnas
Osaleja mõistab, kuidas kujundada kaasavat ja ettevõtlikku õpiruumi, kus mäng ja kogemuslik õppimine toetavad nii sotsiaalsete kui ettevõtluspädevuste kujunemist.
Õppemängu rakendamine praktikas
Osaleja teab, kuidas viia läbi ja analüüsida Ettevõtlik Pere õppemängu, kasutades sobivaid juhendamisvõtteid ja refleksiooni, et toetada õppijate arengut.
Ettevõtlik Pere
Ettevõtlik Pere on praktiline õppemäng + õppeprogramm, mis selgitab kuidas toimib perefirma, kuidas perega raha säästa ja milline on edukas meeskonnatöö.
Õppeprogramm Ettevõtlik Pere sisaldab rahtarkuse ja ettevõtluse:
- õppemängu;
- tunnikava (12 h + mäng);
- projektinädala kava (4 päeva + mäng).
Mida õpitakse?
Kuidas käib säästmine?
Mis on vajadused, unistused, eesmärgid?
Kuidas teha pere eelarvet?
Mis on perefirma?
Miks on müük oluline?
Kliendid räägivad meist
Ettevõtlusküla mängud on detailselt läbimõeldud, mitmekülgsete võimalustega ja väga professionaalselt korraldatud. Rollimängude sisu võtab arvesse tänast õppijat, nüüdisaegseid õpikäsitusi, on õpilase- ja õpetajasõbralik. Saadud kogemusi on lihtne kasutada rahatarkuse õpetamiseks või lõimida ainetundidesse.

Kadri Raudsepp
Puhja kooli klassiõpetaja
Programm on väga hästi üles ehitatud - iga tund on läbimõeldult planeeritud. Materjalid toetavad meeskonnatöö oskuse arendamist. Õpilastel tekkis arusaam, et arutame asju, mis mõjutavad päriselt kunagi meie elu

Liis Tomasov
Näpi Kooli huvijuht